Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012




...η αγάπη μου για σένα ξεπερνάει τα όρια του επιθυμητού

αγγίζει τα όρια του ουρανού και της χρυσής αχτίνας του ήλιου

τρομάζει μπροστά στις επιθυμίες του κορμιού

γαληνεύει σ' ένα χαμόγελο που της χαρίζεις...

...η αγάπη μου για σένα φτιάχνει καινούργιες λέξεις

σ' ακολουθεί και σου τις τραγουδά για να υπάρχουν

παραμερίζοντας τα ανόητα πάθη των καιρών μας

προστατεύει την γλυκιά παρουσία της ύπαρξής σου...

...η αγάπη μου για σένα ξορκίζει το κακό

πλησιάζει την καρδιά σου και την ξεφυλλίζει

διαβάζοντας παραμύθια ζωγραφίζοντας εικόνες

ρίχνει βαθειά το όνειρο για να ξεκουραστεί μέσα σου...

...η αγάπη μου για σένα κρατάει τη ζωή μου ανθισμένη

στραγγίζει από τα μάτια σου το φως και προχωράει

ξεπερνάει δύσκολες στιγμές και ανασαίνει καινούργια αρώματα

κάνει το έρωτα αρχή και αντιστέκεται...

...η αγάπη μου για σένα κάνει όλα τα πρωινά όμορφα

καλημερίζει το πρώτο σου άγγιγμα με ευλάβεια

και ευλογεί τις ώρες που θα φέρουν τη νύχτα

για ένα καινούργιο ταξίδι στον λαβύρινθό σου...

Αλεξάνδρα Αναγνωστοπούλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου